Spis treści:
- Polityka Rezerwacji w restauracji Fromażeria
- Dokonywanie Rezerwacji
- Czas Rezerwacji i życzenia specjalne
- Rezerwacje grupowe dla 6 osób i więcej
- Dane gości i polityka prywatności
Polityka Rezerwacji w restauracji Fromażeria
- Restauracja Fromażeria rekomenduje rezerwowanie stolika, szczególnie w weekendy.
- Rezerwacje są przyjmowane dla grup do 8 osób.
- Dla grup powyżej 6 osób prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia szczegółów rezerwacji. Restauracja Fromażeria przyjmuje rezerwacje powyżej 6 osób wyłącznie od Wtorku do Czwartku, oraz w Niedzielę.
Dokonywanie Rezerwacji
- Dokonanie rezerwacji w restauracji jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
- W celu dokonania rezerwacji należy wypełnić formularz rezerwacyjny na https://www.fromazeria.pl/restauracja lub skontaktować się z restauracją telefonicznie.
- Rezerwacje online są przyjmowane z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem.
- Jeśli goście chcą dokonać rezerwacji z mniejszym wyprzedzeniem czasowym prosimy dokonywać ich telefonicznie na +48 61 200 11 96. Restauracja nie może zagwarantować skuteczności rezerwacji dokonanych przez email poniżej 24 godzin przed rozpoczęciem rezerwacji.
- Gwarantujemy dostępność zarezerwowanego stolika przez 15minut po czasie, na który została dokonana rezerwacja. Bardzo prosimy o informację telefoniczną o możliwym późniejszym przybyciu z 24-godzinnym wyprzedzeniem na +48 61 200 11 96. Brak takiej informacji oznacza, że restauracja nie gwarantuje dostępności stolika po upływie 15 minut.
- O prawidłowo dokonanej i przyjętej rezerwacji on line restauracja informuje, wysyłając na podany adres e-maila z potwierdzeniem. Rezerwacja jest skutecznie dokonana z chwilą otrzymania jej potwierdzenia emailem.
- W celu zmiany rezerwacji w terminie mniejszym niż 24 godziny przed rezerwacją, restauracja prosi o kontakt telefoniczny pod +48 61 200 11 96
- Uprzejmie prosimy o odwoływanie rezerwacji, o których wiadomo, że nie zostaną wykorzystane.
- Niewykorzystane rezerwacje które nie zostały odwołane lub modyfikowane według polityki rezerwacji będą skutkować w potrąceniu naliczeniu 50PLN brutto za niewykorzystane zarezerwowane miejsce.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody poniesione przez Państwa lub osoby trzecie z powodu nieprawidłowego dokonania rezerwacji wg. powyższej polityki restauracji Fromażeria.
Czas Rezerwacji i życzenia specjalne
- Standardowy czas, na który restauracja Fromażeria rezerwuje stoliki to:
- Dla grup 2-4 osób – 2,5h
- Dla grup od 5-7 osób – 3h
- 8+ ustalane indywidualnie
- 2. Chęć skorzystania ze stolika dłużej niż na powyżej okrteślony czas należy potwierdzić z restauracją telefonicznie z 24-godzinnym wyprzedzeniem na +48 61 200 11 96.
- Restauracja dołoży wszelkich starań aby serwis podczas trwania rezerwacji był sprawny, tak, aby nie było konieczności przedłużenia rezerwacji ze względu na opóźnienie w serwisie.
- W przypadku, gdy stolik nie jest zarezerwowany przez następnych gości po zakończeniu czasu rezerwacji, można dokonać przedłużenia czasu trwania rezerwacji na miejscu za uzgodnieniem z menadżerem sali.
- Wszelkie specjalne życzenia gości odnośnie rezerwacji powinny być potwierdzone z restauracją telefonicznie z 24-godzinnym wyprzedzeniem na +48 61 200 11 96. Restauracja dołoży wszelkich starań aby je uwzględnić, aczkolwiek nie gwarantuje ich spełnienia, szczególnie dla rezerwacji dokonywanych na Piątek lub Sobotę.
Rezerwacje grupowe dla 6 osób i więcej
- W przypadku przybycia mniejszej ilości gości niż ustalona, restauracja ma prawo po 15 minutach po rozpoczęciu czasu rezerwacji w części brakujących gości w sposób zmniejszenia stolików oraz liczby miejsc o liczbę brakujących gości.
- Restauracja nie gwarantuje dostępności większej ilości miejsc niż ustalone i potwierdzone odczas dokonywania rezerwacji.
- W przypadku niepojawienia się części osób rezerwacji bez powiadomienia restauracji z mniejszym wyprzedzeniem niż 24 godziny, naliczana jest opłata za usługę rezerwacji stolika, która ma pokryć stratę z tytułu wyłączenia stolika ze sprzedaży.
- Dla grup powyżej 6 osób doliczana jest opłata za serwis w wysokości 10% od końcowej wartości rachunku brutto.
Dane gości i polityka prywatności
- Dane gości są zbierane wg polityki prywatności dostępnej na pl. Nie podanie poprawnych danych, albo podanie nieprawidłowych bądź nieprawdziwych danych, uniemożliwia dokonanie lub potwierdzenie rezerwacji.